خرید گوسفند زنده در تهران

دامداری حضرت ارائه خدماتی همچون فروش و خرید گوسفند زنده در تهران و ذبح دام زنده با رعایت نکات بهداشتی

خرید گوسفند زنده در تهران

دامداری حضرت ارائه خدماتی همچون فروش و خرید گوسفند زنده در تهران و ذبح دام زنده با رعایت نکات بهداشتی

<a href="https://sheeplive.ir/">خرید گوسفند زنده در تهران</a>
فروش و خرید دام زنده
دامداری حضرت ارائه خدماتی همچون فروش و خرید گوسفند زنده در تهران و ذبح دام زنده با رعایت نکات بهداشتی و احکام شرعی در محل شما ، همچنین پرداخت وجه موقع تحویل ، پشتیبانی 24 ساعته و سفارش گیری از شما در تمام طول روز برای تمام مراسمات شما ، بر آن است که رضایت مشتریان را در زمینه خرید گوسفند زنده و دام زنده در تهران کسب کند.
https://sheeplive.ir/

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

خرید دام زنده

تشخیص گوسفند سالم از ناسالم

برای خرید گوسفنده زنده باید اطلاعات لازم را برای تشخیص گوسفند سالم از ناسالم داشته باشید . برای تشخیص گوسفند سالم از ناسالم راه های زیادی وجود دارد در این قسمت می خواهیم به چند راه مهم و کاربردی در این زمینه بپردازیم که همیشه در زمینه خرید گوسفند زندهموفق باشید .


همیشه سعی کنید برای خرید گوسفند زنده مکانی درست را انتخاب کنید یعنی مکانی که گواهی سازمان بهداشت را داشته باشد و گوسفند ها زیر نظر این سازمان پرورش یافته باشند زیرا این گوسفندها واکسن و داروهای ضد انگل را استفاده کرده اند و می توانید تا حدی از بهداشتی بودن گوشت گوسفند مطمئن باشید .

گوسفندان به سه دسته نر یا قوچ ، ماده یا میش ، جوان یا بره تقسیم می شوند . گوسفند از جمله حیواناتی است که گوشت ، شیر ، پشم و پوستش در سراسر دنیا استفاده می شود . در قدیم ملاک تشخیص یک گوسفند خوب به پشم گوسفند بود اما امروزه ملاک گوشت  گوسفند می باشد. یک گوسفند خوب دارای شرایط زیر می باشد :

·        نشخوار کردن گوسفند : یکی از نکاتی که باید در زمان خرید گوسفند برای تشخیص گوسفند سالم از ناسالم توجه کنید نشخوار کردن گوسفند می باشد . نشخوار عملی است که گوسفند برای دوباره جویدن غذایش انجام می دهد و بیشتر اینکار را در زمان استراحت انجام میدهد . گوسفند دارای یک دستگاه هاضمه بسیار پیچیده ای می باشد به این صورت که زمانی که به چرا می رود علف ها را می خورد و زمانی که از چرا برمیگردد و می خواهد استراحت کند علف ها به صورت لقمه لقمه از معده اش بالا می آید و گوسفند آنرا دوباره می جوید .

·        براق بودن چشمان گوسفند یکی از علائم سالم بودن گوسفند می باشد .یک گوسفند سالم هیچگاه آبریزش از دهان و بینی ندارد .

·        پشم گوسفند باید به سختی از بدنش جداشود .

·        سرفه کردن و لنگیدن گوسفند نشانه بیماری گوسفند می باشد .

 

               
  • ۹۸/۰۳/۳۰
  • navid nvd

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی